Mammaledig första veckan

Nu är min första mammalediga veckan snart över. Den har gått sjukt snabbt. Jag har varit ute på massa skoj, träffat trevliga personer för fika och lunch, gjort hembesök etc. Upp tidigt har det varit varje dag eftersom de bygger balkongen och man vet aldrig när det kommer in en byggjobbare. Men idag kommer själva balkongen upp och det är ju gryyymt!

I helgen kommer mamma, pappa och farmor ned. Ska bli riktigt mysigt att träffa farmor här nere, jag vet inte när hon senast var nere i Stockholm. Och ikväll ska vi leka med Chrilles syrra Anna och två av hennes barn; Yra och Elliot. Det blir tacos och final i Let's Dance. Bra fredag! Idag ska jag först på en klädoutlet och sedan hem till min barndomskompis Elin Stridh och fika och leka med lilla Walle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0