6 arbetsdagar kvar

Nu är det bara 6 dagar kvar på jobbet, och dem går det bort 3 för kick off samt utbildning. Men det känns som om jag skulle behöva några till. Känns stressigt men jag försöker tagga ner lite granna. Jag har fått in två mycket bra personer som ska ta över olika arbetsuppgifter som jag gjort vilket känns kanon. Dock är det stressigt att samtidigt som man vill avsluta en massa saker så ska man lära upp två personer. En av de två har inte heller erfarenhet av det hon ska göra vilket för att jag måste lära henne från grunden... hmmm... Som sagt, 6 dagar kvar...

Magen känns stor nu, väntar dock fortfarande på att få känna mig höggravid. Inga speciella "gravidproblem" så som ont i rygg, sura uppstötningar etc. Är väl lite trött men känns som om jag är lika trött som vanligt... Dock har jag en längtan i kroppen att få se den lille/lilla snart! Samma gäller nog för Chrille... Dock har han mer "problem" än mig... Och detta pga att han är sämst på att stretcha efter sina "monster"pass på gymmet... Haha rätt åt han. Vi som drillats av Urban och Sune i Gärdehallen vet vad som är god sed gällande stretchning. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0