Nu är den på plats...

Känns konstigt men nu står det en bebissäng i vårt sovrum. Stort. Katarina var och tömde vinden i sin gamla lägenhet så vi fick hem sängen, babysitter, badbalja samt 2 stoora säckar med kläder. Vi behöver inte köpa nåt mer som det verkar. Skönt. Så nu har den lille/ lilla en säng som står och väntar samt en nyinredd byrålåda med alla små kläderna, filt, handdukar, strumpor etc. etc. som ligger och väntar tills det är dags att packa BB-väskan.

Nu ligger jag med en vetekudden instoppad under tröjan vid ländryggen, har riktigt ont i dag efter allt som jag har haft för mig sedan kl 11:00- fixat klart sista i köket som jag målat, hängt upp tavlor, städat sovrum mm.mm. Nu ligger jag och ska se Gardells serie som nu går på tv. Har missat 2 avsnitt som jag nu ska se på SVT play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0