Granhammar




Helgen spenderade vi i Granhammar med Brith och Christer. Det var en lugn helg med snö, grader ned till -19, promenader runt byn, bastu och tänd brasa. Jag la ner massa tid på min stickning (mååånga timmar) tills jag upptäckte att jag gjort ett stort fel från varv 1 och fick dra upp allt... Men positiv som jag är så log jag, drog upp allt och började om. Det ska bli en bebismössa, så klart;-)
Det var också from denna helg som magen, bebisen, graviditeten tog ett nytt steg. Helt plötsligt så rör den sig där inne som en galning, magen vart helt plötsligt ÄNNU större, man man se rörelser utanpå magen, jag känner mig tung och den där graviditeten som kändes så enkel börjar nu mer och mer ta ut sin rätt. Men det är väl helt som det ska:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0