Fler förberedelser

Nu är det som sagt inte långt kvar. Magen växer, inte så mycket men den ligger "på kurvan" som jag brukar säga (symfus mått) . Numera finns i vårt sovrum inte bara en barnsäng utan även ett skötbord som vi köpte i helgen. Vidare var det en ovanlig syn/ känsla igår när jag hängde kläder på elementet för att torka... Vem kan vara så liten att dessa ska passa?

Ps. bli inte chockade över att se Chrille i kallingar, detta är hans normala outfit och de som varit hemma hos oss vet att det inte tar lång tid innan han tar av sig sina byxor. Vidare bjuder jag på två "mag kort" till Charlie som befinner sig i Hanoi och som inte får se mig nu innan förlossning. (Charlotte, mina pyjamasbyxor är inte vackra men det bjuder jag oxå på :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, jag känner mig stolt att jag äntligen kunde få dig att lägga upp bilder på magen! Jag gillar pyjamasbyxorna skarpt!



Pussar och kramar från Hanoi

2009-02-18 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0