Idag



Idag har pluttan mindre magknip. Det kan bero på att jag inte åt 8 katrinplommon igår... Jag glömmer bort att tänka på att det jag äter påverkar min mjölk och därigenom Elise. Nu sitter hon så nöjd i kussens babysitter. Så mamma har båda händerna ledigt för att kunna skriva. Men frukosten fick intas med en hand medan hon ammade.

Idag ska vi äta lunch med moster Katarina vid hennes jobb. Sedan ikväll ska vi på middag hos Jenny och Ola. Hoppas hon inte får magknip framåt kvällen.

Det går bra att vara hemma själv men nu börjar man inse vad allt tar tid samt att man måste planera hela tiden. Ska man gå en viss tid måste det ammas innan, byta blöja, klä på kläder, hinna med att själv få göra sig iordning. Men men bara man får in lite rutin så går det nog bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0