Tisdag är det visst idag

Regnar gör det, blä vad trist. Jag sitter på jobbet och letar efter en engelsktalande person till en tjänst hos oss. MIn ögon går snart i kors så en bloggpaus är ju aldrig helt fel.
Har ätit lunch med Jenny E idag (varför måste jag alltid säg Jenny E och inte bara Jenny? Ett av livets mysterier...) Det var riktigt gott, samt lite kändisspotting. Carina Berg såg vi utanför och Carolina Gynning inne på matstället. Med tanke på att de är kompisar så räknar jag med att Carina hade varit där. Detta ska jag berätta för Patrik i Gävle som i helgen sa att han älskar kändisspotting...;-)
Inatt kunde inte Chrille sova... Han låg och funderade på vårt barn och dennes liv upp till 18-års ålder... Ja det finns mycket som man kan fundera på kl 02:00.
Idag ska jag träna igen efter 1 månads förkylning. Får se hur lång tid det tar innan jag åker dit igen...
Nu rör det sig i magen...Underbar känsla av små kittlingar...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0