Fortfarande hemma

Krasslig idag med. Sitter hemma och letar kandidater på Monster inför alla typ 15 rekryteringar jag jobbar med för tillfället. Jag är glad att jag inte gick på jobbet, me skönt att få lite saker gjort. Under tiden sitter jag och dricker honungsvatten. Inte gott men jag har nåt minne av att mormor eller nån annan lärd har sagt att det ska vara bra att dricka det när man har ont i hals och hosta. Lite jobbigt för jag tycker inte om honung. Men skönt är det för halsen, det är ett som är säkert. Ja ja, nu ska jag leta vidare.

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej Johanna,

Kollade in din blogg efter tips från Ulla. Den är bra. Stinas nya bostad verkar också bli bra. Kul med bilderna. Hälsa Krille.

2008-11-10 @ 08:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0