1:a maj hemma i Sverige...

... och här är det fortfarande valborgsmässoafton och 23.00. Konstigt det är med tidsskillnad... hmm...

Jag har haft en trevlig kväll med VD:n på dotterbolaget här I Vancouver, en kille från vårat New York-kontor och Per. Alla svenskar. Ska tilläggas att hela middagen ägnades till att prata om Seinfeld, Killing-gänget samt att NY-Stefan och tillika Karlstads-kille med perfekt Roland-dialekt körde fina citat från "Torsk på Tallin". Ja Chrille, du skulle ha dött av skratt :-)

Dagen på jobbet har varit mycket bra, lite stressigt. Bara 2 dagar kvar nu och sen sticker vi hem. Jag har köpt present till Stina, superkul! Haha, jag skrattade när jag såg den, hoppas hon gör likadant. Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig resa! Verkar vara ett mycket trevligt ställe. Ja nu är det 2 maj här och jag är på jobbet. Men det känns inte så tungt för det är grått o regnet hänger i luften. Hoppas det blir bättre i helgen. Kommer du hem imorgon? Kram!!

2008-05-02 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0