Men allt annat då?

Jo påsken var trevlig. Vi var i Granhammar och njöt av stillheten, god mat, påskgodis och långa promenader. Hann med bra filmer också där den bästa som jag grät många tårar till var Mitt liv utan jag Vi gav också Götakanal 2 en chans men herregud hur kan en film va så dålig? Sedan blev det en söndag på Kungsholmen med C's syster Anna och hennes familj. Det var en mycket trevlig dag :-)

Igår lördag hade jag och Chrille en städ- resp fixardag. Garderoberna skulle få sin slutfinish, kläderna skulle in, färgmatchning skulle uppnås för att nå upp till Emelies nivå. Vidare bar vi upp massa saker på vinden (vart kommer allt ifrån) och massa saker ner till förrådet. Och så tvättade vi. Galet!

Semsterplanerna är nästan spikade också, eller ja inte mer än att C ska glidflyga i Åre en vecka medan jag ska vara med mamma uppe i Armsjön. Sedan är det NY i aug och mellan det ska det till 2 veckor av underbart vilande!

Sedan fick vi veckans matsändelse från Middagsfrid. Underbart, ännu en vecka när man slipper handla mat. Igår åt vi renskavsyakuniku och idag var det saffranskyckling med ljummen metvetesallad. Kommer nog aldrig sluta med denna tjänst. Så jävla värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0