Torsdag

Semester... underbart:-)

Idag har jag varit barnvakt t Stina, varit ute på powerwalk samt solat.

Just ja, vi har träffat kusinerna Helena, Kristina och Jessica samt kusinbarna Oscar, Clara och lilla My. Det var inte länge sen vi lekte hos mormor... och nu är det bara jag och Jessica på 19 som är barnlösa... måtte jag hinna före henne...

Som vanligt när jag e hemma e jag chaufför. På lördag är det den årliga cruisingen i Gnarp. Jag utlovar foton på raggare som man inte hittar på annat ställe än i Kristet Utseendes hemtrakter... <vet inte om det kommer vara så kul att vara den enda nyktra personen på plats...hmm...

Uppdatering från Chrille och Åre: idag har de för första dagen kunnat hoppat. Det hade varit sjuk utsikt och som en "Polarbröds"reklam när 2 vilda renar kom och kollade på dem när de hoppade. Låter magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0