Sommaren

Nu var det länge sen som jag skrev nåt. Har inte haft motivationen men jag ska nu se till att bli lite bättre på det.

Om en vecka är jag i Armsjön! Det ska bli så ubderbart att åka dit jag, syrran och Stina. Inga karlar ska med och det kan ju vara skönt ibland det med, he he. Jag ska vara barnvakt varje dag för syster ska ta körkort- på tiden! Så jag ska agera mamma om dagarna och ta långa promenader till farmor och farfar och mormor och morfar. Det ska bli kul! Jag hoppas på varmt väder!

Innan jag åker upp är det fotboll, midsommar, sillbrunch, mera fotboll, chrille åker till Åre samt jobba måndag innan tågets avfärd.

Nu ska jag jobba lite.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Visst ska det bli mysigt. Längtar, det var länge sedan det bara var vi familjen tillsammans i armsjön.

kram syster yster

2008-06-18 @ 23:15:38
URL: http://treifamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0