Sista dagen på semestern

Eller jag har iofs en dag imorgon... men då ska man bara deppa så idag får vara sista riktiga dagen. Imorgon sitter jag på tåg hem också på kvällen så dagen kommer gå snabbt.

Dagen till ära har jag varit och fikat hos mormor och morfar uppe på Vallen, Armsjön. Jag, syster och Stina tog en promenad dit och det var trevligt. Sedan har jag varit inne i Sundsvall och tagit en fika med kära Jennie:-) Vi träffas så sällan, fastän det ändå har blivit rekordmånga besök för henne till Stockholm det senate året, och det var bra med en uppdatering. Jag och Jennie tillsammans betyder 2 timmars konstant pratande... Helt galet vad mycket vi har att säga... haha

Nu final fotbolls EM- spanien måste vinna!

Kommentarer
Postat av: katarina

Vi saknar dig redan

Pussar från oss alla i stenvik

2008-06-30 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0