Snart dags för semester

Imorgon är sista dagen som jag och Chrille jobbar innan vår semester på 2 veckor. Ska bli skönt att få vara ledig. Det jag är mest nöjd med att vi bara ha två hålltider på semester. Det ena är en buss upp till Sundsvall imorgon kl 17:00 och det andra är en Åbo-båt som ska hoppas på torsdag 7/8 för en 24 timmars kryssning med Lena och Patrik. Emellan dessa datum finns det planer om att njuta i Armsjön, festa i Sörfors med kusinerna, åka räkbåt med föräldrarna, båtluffa i skärgården, göra om i vårt vardagsrum samt njuta av ledighet. Sen ska jag läsa böcker och lyssna på P3 dokumentär. Och inte att glömma: sova på luftmadrass samt utföra behov på utedasset. Underbart!

Har gjort massa skoj sen jag skrev sista så jag får nog ta och lägga upp lite foton tror jag bestämt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0