tjugoåtta år...

Tänk att jag idag blir 28 år.

Bara sammansättningen av en tvåa och en åtta skrämmer mig. Inte för att jag har åldersnoja utan för att det låter så hiskeligt gammalt. Jag har alltid tänkt mig att när man har den formidabla åldern 28 så är man mogen, otroligt smart, långt gånget i livet, kanske gift, barn och med ett otroligt välbetalt jobb. Men jag känner inte igen mig i allt det där... Känner mig fortfarande som 18. När jag var 18 fick jag komma in på krogen med legg (behövde inte stämpla av längre!), jag åkte till USA med Jennie och Johanna och det känns ju inte så länge sedan. När jag var 8 flyttade jag till Sundsvall från Skoghall och det känns ju egentligen inte heller så värst länge sen. 20 år! Tiden går så snabbt att jag blir rädd, men samtidigt så är det mycket kvar att uppleva... Mycket spännande med andra ord!

J

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis igen gumman! :o)
Ses imorn, ska bli riktigt roligt!
Kram Hanna

2008-01-18 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0