Jag tycker inte om isar...

Jag tycker inte om is på sjöar... Inte ens på Armsjön... Det är sjukt vad rädd jag är att beträda en frusen sjö. Det är verklig rädsla i min kropp. Det är ok att gå där jag vet att det inte är så djupt. Nu när vi var uppe så fick Chrille mig att åka spark på isen, och det var ju skoj... en stund... Sen började det braka och knaka i isen. Den som aldrig hört en is mullra eller en is när den är på väg att gå på vårkanten borde följa med till Armsjön någon gång. Annorlunda upplevelse att ligga i lill-stugan och lyssna på mullret på natten.

 Chrille åker in nyjackan
 Spår från bastubad under julhelgen, Sanna och Paula- var det kallt?
 Bastun från en nära strandkant

Kommentarer
Postat av: sanna

åh, armskön.

2008-01-10 @ 20:10:18
Postat av: sanna

haha, jag kan ju inte påstå att det var skönt att bada i isvatten, men det var uppfriskande :)
nästa gång ska du också i johanna, vi tar det nästa jul!

2008-01-10 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0