Tisdag..tråkiga tisdag...

Idag är en sån dag när allt känns tråkigt... Det är grått ute- vad hände med det vackra vintervädret som vi hade i helgen?? Då kändes det udnerbart varje gång man kollade ut... Nu är det trist, trist och åter trist.

Jag är supertrött, vi kom hem sent igår efter att ha spenderat kvällen hos syrran med en alldeles underbar Stina som bara låg och skrattade och drog i mitt hår. Kärleksvåg till henne!

men ikväll blir det skoj:-) Då ska Emelie med på pass på friskis som min gamla gymnasiekompis Anna har. Ser fram emot att röra på mig!

Nej nu ska jag gå tillbaka till mina arbetsuppgifter :)

Kommentarer
Postat av: emelie

avskuren från den syresättande cybervärlden, sitter här i ett cybervaakum då jag inte kan nå ngn mailsida från detta ftg kallat storebror. aja. hoppas att du läser detta då jag på toppen av bajskullen lämnat min mobil hemma. ser iallafall fram emot att svettas tillsammans med dig. ringer i eftermiddag. KRAMKRAM

2008-02-05 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0