Kan det vara sant!?

Det finns folk därute på det där som kallas "nätet" som sprider rykten om att gamla vännen Lakritspucken snart är tillbaka. Närmare bestämt redan vecka 10! Jag vet inte om det är sant. jag har nämligen undersökt detta och på GB's hemsida finns inget som styrker detta. jag hoppas att den som har skrivit detta inte ljuger, för ett hopp har redan tänts i mitt arma lakritshjärta... Man kan ju inte bara hitta på en sån grej och sedan tro att man kommer undan!? Men som sagt så vet jag fortfarande inte utfallet så det är bara att vänta och se till vecka 10. Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojojojoj.... jag får gåshud! puckat och klart!

2008-02-08 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0