Min mage




Jag blev nästan lite chockad när jag såg bilden. har jag en sån stor mage?? Men tydligen har jag det, fast jag tror iallafall att jag stod lite konstigt. Jag ser ju riktigt höggravid ut, och då är detta bara början.

Ikväll är jag hemma själv. Skulle ha varit barnvakt till Stinis ikväll men hon ligger hemma med nästan 39 graders feber så der blev inget. Jag som hade köpt böcker till henne som vi skulle läsa tillsammans. Det får bli jag och "Max Potta" själva ikväll.

Chrille är på pokerkillkväll. Det betyder att jag sitter själv hemma och ser på Idol-finalen. Rättså skönt faktiskt. Till middag hade jag planerat och suktat efter grillad kyckling och potatissallad. Jag vet inte när jag senast ville ha potatissallad! Och då valde jag mellan det och pannkakor vilket jag egentligen inte heller brukar äta. Men helt plötsligt så har jag helt andra smaker som jag är sugen på. I vilket fall som helst så hade inte Konsum gillad kyckling (hur kan man inte ha det på en fredag kväll??) och jag orkade inte fixa pannkisar. Så det slutade med hemmagjord potatismos och stekt falukorv. Trevlig fredagsmiddag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh va fin du är! :) Snart ses vi i s-vall! Kram kram

2008-12-12 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0