Vilken kväll

Precis hemkommen, kl i Vancouver är nu 00.17 och i Sverige 9.17. Kvällen har varit helt underbar! Jag och min kollega Per var inbjudna på middag till Matt som jag träffat två ggr tidigare och som jobbar på mitt företag fastän här i Kanda. Så vi åkte hem till dem och åt middag med hans fru Tara. Vi fick grillat och det var supergott. De är båda hur trevliga som helst och bjuder på sig själva på ett avslappnat sätt. Efter middagen tog de oss till ett ställe för att kolla på live musik. Det kommer bli en av de tillfällen som kommer att få ett speciellt ställe i mitt minne under resten av mitt liv. Det var ett litet ställe inne i stan. Inte speciellt mycket för världen, inte speciellt mycket folk men med ett ös som jag inte kommer att glömma. De körde denna kväll rockabilly/country stuk med några lokala förmågor. Jag absolut älskade stället och musiken! Gitarrsolona var på topp likväl Jonny Cash imitationerna. Fattades bara att Chrille hade varit där, han skulle ha älskat stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0