Söndagen

Som sagt vaknade jag och inte mådde bra. Som tur var gick det över efter lite vatten och en mycket bra frulle på Starbucks (avis Empa?). Jag fick allt jag vill få ut av en bra start på dagen: yoghurt med några slags flingor, bra bröd som ska vara med fibrer samt en god kaffe. Mycket bra! Efter det gick Per och jag på stan och kolla in utbudet. Hittade massa snyggt som jag ska kolla in mer vid senare tillfälle. Mycket coola t-shirts affärer så Chrille kommer få massa fina i present;-) Jag köpte 2 par skor (!) Hittade en sportaffär som hade Köp 2 skor och få ena paret för halva priset. Jag behövde nya joggingskor så jag hittade ett par som redan var nedsatta samt ett par supersnygga Nike ballerina skor, tillsammans blev detta 100 kanadensiska dollar= 700 kr. Så det var ju mycket bra. Mina joggingskor ska invigas imorgon på min morgon prommis.

Efter shoppingturen träffade vi upp de som kunde i mitt projekt och åkte till Vancouver Aquarium. Det var superkul! Delfinshow, Baluga-val, bävrar, maneter, små hajar... allt man kan tänka sig. Verkligen kul att kolla in nåt sånt. Trevligt sällskap var det också. Efter det stack vi till ett ställe och käkade goda burgare samt drack inhemsk öl. Nu är kl snart 20.30 och jag är super trött, ska sova snart. Först ska jag käka lite yoghurt med färska jordgubbar som jag inhandlat och stoppat i min kyl :-) Imorgon kl 9 är det jobb och efter jobbet ska vi ut och bowla och käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0