Nu är jag framme i kanadaland

Nu ligger jag i min säng på hotellet. Kl är 8.40 och det är söndagsmorgon. Jag är trött, har jetlag, ont i huvud och hals. Typiskt!

Resan gick super, kändes inte alls så lång. Och lååång var den! Men LKM var toppen och det var minst 20 filmer som kan kunde sitta och välja mellan och se på sin egna lilla tv samt dricka, snacks, mat etc hela tiden. Mkt bra!

Vi kom till hotellet vid 17 kanadensisk tid, 02.00 svensk tid. Vi gjorde oss lite fräscha och gick ut på stan och kollade. Vi bor mitt i Vancouver så det är ju skönt. Dedt är en fin och ren stad, lite andra hus, inte lika fina som i sthlm eller sundsvall. Det som dock chockerade mig var alla unga människor som är uteliggare o som är helt borta pga mycket tunga droger... Såg flera igår som stod själva o körde sin "show"...dansade techno m sig själv på gatan, eller pratade m sig själva etc. skrämmande...

Idag ska vi träffa upp några från mitt projetk på jobbet och gå på Vancouver Aquarium- ska bli mkt kul! Bara mitt huvudvärk försvinner...










Hihi, favoritaffär redan...

Kommentarer
Postat av: Soha

hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-27 @ 17:48:30
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Katarina

Den skoaffären älskar jag också, visst är det payless?
Skönt att resan gick bra, hörs snart igen, nu vill jag se mänga inlägg från canada på bloggen, Kramar syster yster

2008-04-27 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0