Måndag i Vancouver

Idag har vi jobbat. Gick till kontoret här i Vancouver imorse för att träffa alla i mitt projekt- äntligen! Jättekul att se alla som jag haft nästan daglig kontakt med sen august. Möten nästan hela dagen. Efter jobbet gick vi och bowlade och drack öl, sedan middag med massa drinkar och god mat. Hela veckan är sen uppbokad med diverse middagar, shoppingturer och utgång. Kommer gå snabbt. Imorgon ska vi alla ha en powerpresentation inför alla- på engelska. Faan va nervös jag kommer att vara...

Just ja, bowlingen.... helt galet... Det var små bollar utan hål för fingrarna...och mindre käglor att slå ned...?? Galet var det. Och lika galet att jag vann i min grupp! Haha, killarna i mitt lag var jättedåliga.... :-)


Jag med uppdrucken drink, galet svagt kaffe (som jag av misstag råkade tacka ta till påfyllnad när jag trodde att honj frågade om hon kunde ta bort det) samt efterrätten som min bordskamrat tog och som var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0