Timmarna innan av resa...

Idag har jag jobbat hemifrån... Skönt att få vara hemma lite innan vi sticker. Jag har väl inte fått alltför mycket jobb gjort men det får jag ta igen när jag kommer hem. Fick reda på av systeryster att lillstinis vart sjuk i vinterkräksjukna bara några timmar efter att jag lunchade med dem igår. Så nu hoppas jag inte att det bryter ut för mig... På flyget vore det ju toppenkul... Hua ligen inte skoj. 10 vitpepparkorn har jag inte heller...

Nu är ryggsäckarna packade iallafall. Det som tar plats är alla julklapparna som är med, haha. Erica har skickat med små klappar till mej, Chrille, Empan och Larsa med små rimm. Längtar tils jag får öppna!
Har kollat vädret på Zanzibar och det ser lite oroligt ut. Men men då får man väl ligga under en palm då och läsa en bra bok, det är ju semester iallafall!

Här kommer en liten bild på underbaraste barnet av alla: Stinis. Längtar till efter nyår då hon kommer hem från New York och jag får träffa henne igen.



// JoJo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om nagra timmar ses vi!!!!
Vi tar en buss fran Stone Town kl 13. kanske ar dar strax efter er da! Grymt att ses ska de bli! Puss pa truten pa er!

2007-12-14 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0